من برگشتم. نوشتن تو وبلاگ یادم رفته ولی هنوز همون فریدای دیوونه م. بای این تفاوت که دیگه سه نقطه بین نوشته هام نمی گذارم و اینکه برخلاف سال های گذشته پی درمان دیوانگی هام هم نیستم. برعکس دارم بهشون رسیدگی می کنم بلکه پر و بال بگیرن.خوبی 95 این بود که آخرش با خاک یکسان شده بودم که هیچ، چند سانتی سماع گوش من نامت سماع هوش من جامت ... عمارت کن مرا آخر که ویرانم به جان تو...
ما را در سایت سماع گوش من نامت سماع هوش من جامت ... عمارت کن مرا آخر که ویرانم به جان تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 21:38